سیستم کنترل ماهواره ای ودیجیتالی دستگاه های سنگین

سیستم کنترل ماهواره ای ودیجیتالی دستگاه های سنگین

تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391
نویسنده : mohamadaref


توضیحات

 

 

TotalCare / سخت افزار / سیستم نمره گذاری / بولدوزر - 3D-MC2
بولدوزر - 3
D-MC2

    بررسی اجمالی

3
D-MC2 علاوه بر سیستم جدید به  + GPS است که اجازه می دهد تا یک بولدوزر را به اجرا و عمل در سرعت بالا در حالی که حفظ درجه صاف کردن زمین است. همراه با افزایش سرعت، 3D-MC2 یعنی کمتررفت وبرگشت می کند و در نتیجه کار خیلی بیشتر انجام می شود در . زمان کمتر برابر سوخت کمتر و دستگاه سایش کمتر قطعات مثل زنجیر و...
ویژگی ها و مزایا

    آسان برای استفاده، کنترل انعطاف پذیر 3
D
    درجه زیبا در بالاترین دنده
    رابط کاربر پیشرفته
    نمایش ها
jobsite چندگانه
    دقت سطح میلی متر
    سنسور حرکت ساکن

 
دو سرعت، دو برابر دقت بولدوزر

کار در سرعت های بالاتر با نتایج نرم و صاف

از آغاز به کار خود،
Topcon GPS + GLONASS 3D-GPS + تکنولوژی به طور چشمگیری افزایش بهره وری بولدوزر با توجه به دقت موقعیت آن، حداکثر زمان، و توانایی اجازه می دهد تا دستگاه های متعدد از یک ایستگاه پایه کار می کنند. در حال حاضر Topcon 3D-MC2 3D-GPS + کنترل دستگاه را به یک سطح کاملا جدید  بولدوزر خود را به یک ابزار با سرعت بالاجهت به پایان رساندن کارمحوله درپروژه های ساخت وساز درزمان کم!

راز به 3
D-MC2 افزایش عملکرد درجه یک ترکیبی از یک انقلابی جدید 3D-MC2 سنسور با یک رابط کاربری جدید هیدرولیک برتر . با استفاده از رابط اپراتور آشنا Topcon، 3D-MC2 گام آسان تا بهره وری خود را دو برابر کرده است.

3
D-MC2 به شدت نقش بولدوزر خود را نقش بر روی یک سایت کار معمولی، تغییر در برخی از موارد حتی ممکن است جایگزین نیاز به Motorgrader. حرکت سریع تر، به درجه در عبور کمتر کنید، با دقت بیشتر از هر سیستم دیگر. این بدان معناست که کمتر ماشین زمان عامل ترجمه به سوخت کمتر، سایش کمتر بر روی یک دستگاه و از همه مهمتر، زمان بیشتری است که می تواند صرف کار در مناطق دیگر و یا jobsites.کرد

MC2 سنسور 3D-Topcon آهنگ و پیش بینی حرکات تیغه در تمام جهات است. 3D-MC2 است بنابراین قادر به ایجاد برش لبه adjustments10X سریع تر از GPS دیگر سیستم های مبتنی بر.

چگونه کار می کند میباشد

3
D-MC2 ترکیبی از Topcon را GX-60 جعبه کنترل، GPS + آنتن & MC-R3 گیرنده و سنسور اینرسی ابتکاری جدید و جفت آنها را با نرم افزار جدید پیشرفته کنترل به ارائه یک سیستم به طور کلی 10 برابر بیشتر گسترده تر از مسئولیت قبلی بولدوزر کنترل 3D. این پیکربندی جدید، X، Y، Z موقعیت و همچنین رول، زمین، مسیر خود منحرف شدن و شتاب بولدوزر به ارائه سیستم پایدار و پاسخگو ترین کنترل ممکن را اندازه گیری خواهد نمود.

مزیت
Topcon 3D-MC2

درجه بندی خوب با بولدوزرتنظیم شده است به طور معمول در دنده یک انجام می شود.  در حال حاضر شما می توانید مطالب بیشتری را در سرعت های بالاتر و در دقت شدیدتر که یک ماشین حرکت می کند. این مزیت
Topcon.معرف کرده است گیرنده که ویژه گی فناوری را.دارا میباشد.

MC2 سنسور 3D-Topcon آهنگ و پیش بینی حرکات تیغه در تمام جهات است. 3D-MC2 است بنابراین قادر به ایجاد برش لبه adjustments10X سریع تر از GPS دیگر سیستم های مبتنی بر.دقت عمل میباشد.

 

..................................................................

MC2 سنسور

سنسور
MC2 با این نسخهها کار در ارتباط با سیستم بولدوزر GX-60 و یا MC-R3 به منظور بهبود ثبات کنترل اجازه می دهد تا یک بولدوزر به اجرا و عمل در سرعت بالا در حالی که حفظ درجه صاف است.
ویژگی ها و مزایا:

    مسکن ناهموار، بدنه نصب شده و پس از نصب
    درجه 100
Hz نرخ روز رسانی
    تمام الکترونیکی سنسورهای مورد استفاده برای محاسبات موقعیت
    سیستم ساکن
    می توانید ادغام اتوبوس
    
RS-232 پورت

 

 

 

................................................

..........................................................

9169 (GX-60) جعبه کنترل

GX-60 صفحه نمایش کامپیوتر گرافیکی برای محیط و ماشین آلات ناهموار طراحی شده است. برای آینده برنامه های کاربردی دستگاه های بی سیم بلوتوث، اترنت، USB و پورت های در دسترس هستند.
ویژگی ها و مزایا

    با وضوح بالا، روشن، رنگ، صفحه نمایش لمسی روی صفحه نمایش به راحتی به انواع برنامه های کاربردی دستگاه های سازگار، ارائه اپراتور با آسان به نمایش گرافیکی اطلاعات
    بلوتوث، اترنت،
USB و پورت های دسترسی به ارتباطات بین جعبه های کنترل و دستگاه های خارجی (بی سیم و یا پلاگین-N-بازی). داخلی دندان آبی فن آوری بی سیم مقیاس پذیری برای آینده برنامه های کاربردی دستگاه های بی سیم را فراهم می کند. پورت USB در جلوی جعبه کنترل فراهم آوردن امکان دسترسی سریع برای ذخیره و دانلود فایل و برای اتصال دستگاه های خارجی (مانند یک صفحه کلید یا موس USB قابل دسترسی است)
    سمت قابل تنظیم و یا گزینه های عقب نصب امن جعبه کنترل در کابین است.بست آسان فایل پیوست در آغاز از حذف روز و آسان برای ذخیره سازی در پایان روز از
    تمام کابل ضمیمه در پشت و حذف به راحتی با اتصال سریع قطع
    بسته باتری داخلی، جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات در صورت قطعی برق

 


 


MC-R3

Topcon MC-R3 است که به طور خاص برای برنامه های کاربردی دستگاه کنترل، کنترل MC-R3 ترکیبی از آخرین تکنولوژی گیرنده GNSS، مودم بی سیم، پورت گزینه های ارتباطی متعدد، و سیستم پنج شیر کنترل را به یک واحد قوی است.
ویژگی ها و مزایا:

    
G3 تکنولوژی ردیابی
    گیرنده شبکه قادر است با
GSM / CDMA
    
UHF و گزینه های طیف گسترده رادیویی
    شاخص های
LED برای ردیابی و کنترل وضعیت ماهواره ای
    پیشرفته کاهش چند (
AMR)
    در باند تداخل رد (
IBIR) گزینه
    انطباق با استاندارد صنعت
CMR و RTCM
    فلش قابلیت دانلود (برنامه کد تجدید نظر در این زمینه)
    سیستم پنج کنترل
    اینترنت و
RS-232 و RS-485 ارتباط سریال به گیرنده GPS و برد کنترل دریچه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار